Zachęcamy do zapoznania się z najczęściej zadawanymi pytaniami i odpowiedziami.
Faq – pytania i odpowiedzi
- 1Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Towary dostępne z magazynu wysyłane są zgodnie z terminem realizacji podanym w zamówieniu. Elementy sprowadzane na specjalne zamówienie dostarczane są zgodnie z terminem podanym w ofercie.
- 2Jaki jest koszt dostawy towaru?
Wysyłki przez Statiwall realizowane są za pośrednictwem firm spedycyjnych. Do 31.12.2020 wszystkie przesyłki realizowane są ZA DARMO niezależnie od kosztów zamówienia w naszym sklepie.
- 3Jakie są formy płatności?
Każda przesyłka realizowana jest natychmiast po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym. Towar może zostać wysłany za pobranie tylko w przypadku indywidualnych ustaleń z przedstawicielem firmy Statiwall.
- 4Czy jest możliwość zwrotu zakupionego towaru?
Tak. Gwarantujemy możliwość zwrotu zakupionego towaru w terminie 30 dni od dnia założenia zamówienia.
- 5Czy istnieje możliwość wysyłki na inny adres?
Tak. Prosimy jednak o przesłanie takiej informacji na adres biuro@statiwall.pl
- 6Co mogę zrobić, jeśli przesłyka jest uszkodzona?
Jeżeli opakowanie dostarczonej przesyłki sugeruje uszkodzenie lub zgubienie towaru należy sporządzić w obecności kuriera protokół oraz poinformować nas o tym mailowo lub telefonicznie.
- 7Czy można zwrócić zakupiony towar?
Tak. Gwarantujemy możliwość zwrotu zakupionego towaru w terminie 30 dni, pod warunkiem, że nie jest to produkt niestandardowy, który był organizowany pod Państwa zamówienie.
- 8Jak można otrzymać dostęp do materiałów technicznych?
Prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.