Faq – pytania i odpowiedzi

Zachęcamy do zapoznania się z najczęściej zadawanymi pytaniami i odpowiedziami.

  1. 1
    Jaki jest termin realizacji zamówienia?

    Towary dostępne z magazynu wysyłane są zgodnie z terminem realizacji podanym w zamówieniu. Elementy sprowadzane na specjalne zamówienie dostarczane są zgodnie z terminem podanym w ofercie.

  2. 2
    Jaki jest koszt dostawy towaru?

    Wysyłki przez Statiwall realizowane są za pośrednictwem firm spedycyjnych. Do 31.12.2020 wszystkie przesyłki realizowane są ZA DARMO niezależnie od kosztów zamówienia w naszym sklepie.

  3. 3
    Jakie są formy płatności?

    Każda przesyłka realizowana jest natychmiast po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym. Towar może zostać wysłany za pobranie tylko w przypadku indywidualnych ustaleń z przedstawicielem firmy Statiwall.

  4. 4
    Czy jest możliwość zwrotu zakupionego towaru?

    Tak. Gwarantujemy możliwość zwrotu zakupionego towaru w terminie 30 dni od dnia założenia zamówienia.

  5. 5
    Czy istnieje możliwość wysyłki na inny adres?

    Tak. Prosimy jednak o przesłanie takiej informacji na adres biuro@statiwall.pl

  6. 6
    Co mogę zrobić, jeśli przesłyka jest uszkodzona?

    Jeżeli opakowanie dostarczonej przesyłki sugeruje uszkodzenie lub zgubienie towaru należy sporządzić w obecności kuriera protokół oraz poinformować nas o tym mailowo lub telefonicznie.

  7. 7
    Czy można zwrócić zakupiony towar?

    Tak. Gwarantujemy możliwość zwrotu zakupionego towaru w terminie 30 dni, pod warunkiem, że nie jest to produkt niestandardowy, który był organizowany pod Państwa zamówienie.

  8. 8
    Jak można otrzymać dostęp do materiałów technicznych?

    Prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.

Koszyk