Faq – pytania i odpowiedzi

Zachęcamy do zapoznania się z najczęściej zadawanymi pytaniami i odpowiedziami.

  1. 1
    Jaki jest termin realizacji zamówienia?

    Towary dostępne z magazynu wysyłamy do 3 dni roboczych , po dniu zaksięgowania środków na koncie . Elementy sprowadzane na specjalne zamówienie dostarczane są zgodnie z terminem podanym w ofercie.

  2. 2
    Jaki jest koszt dostawy towaru?

    Wysyłki przez Statiwall realizowane są za pośrednictwem firm spedycyjnych. Cena naliczana jest automatycznie przy składaniu zamówienia.

  3. 3
    Jakie są formy płatności?

    Każda przesyłka realizowana jest do 3 dni roboczych, po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym. Towar może zostać wysłany za pobranie tylko w przypadku indywidualnych ustaleń z przedstawicielem firmy Statiwall lub wysłaniem informacji na maila .

  4. 4
    Czy jest możliwość zwrotu zakupionego towaru?

    Gwarantujemy możliwość zwrotu zakupionego towaru w terminie 30 dni od dnia założenia zamówienia, tylko w przypadku zwrotu całości towaru w nienaruszonym stanie.

  5. 5
    Czy istnieje możliwość wysyłki na inny adres?

    Tak. Prosimy jednak o przesłanie takiej informacji na adres biuro@statiwall.pl lub wpisania od razu w formularzu zamówienia .

  6. 6
    Co mogę zrobić, jeśli przesłyka jest uszkodzona?

    Jeżeli opakowanie dostarczonej przesyłki sugeruje uszkodzenie  towaru należy sporządzić w obecności kuriera protokół szkody wraz ze zdjęciami uszkodzenia. Poinformować nas o tym mailowo i telefonicznie . W przypadku paczek obowiązuje prawo przewozowe a nie pocztowe i odbiorca przesyłki w momencie odebrania przesyłki staje się jej właścicielem. Jeżeli my jako nadawca mamy zająć się reklamacją to odbiorca powinien wystawić nam pełnomocnictwo w którym oświadcza że zrzeka się roszczeń z tytułu reklamacji do przesyłki nr… na rzecz nadawcy. Wszystkie potrzebne dane jesteśmy w stanie przesłać na maila.

  7. 7
    Jak można otrzymać dostęp do materiałów technicznych?

    Prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.