Zachęcamy do zapoznania się z najczęściej zadawanymi pytaniami i odpowiedziami.
Faq – pytania i odpowiedzi
- 1Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Towary dostępne z magazynu wysyłamy do 3 dni roboczych , po dniu zaksięgowania środków na koncie . Elementy sprowadzane na specjalne zamówienie dostarczane są zgodnie z terminem podanym w ofercie.
- 2Jaki jest koszt dostawy towaru?
Wysyłki przez Statiwall realizowane są za pośrednictwem firm spedycyjnych. Cena naliczana jest automatycznie przy składaniu zamówienia.
- 3Jakie są formy płatności?
Każda przesyłka realizowana jest do 3 dni roboczych, po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym. Towar może zostać wysłany za pobranie tylko w przypadku indywidualnych ustaleń z przedstawicielem firmy Statiwall lub wysłaniem informacji na maila .
- 4Czy jest możliwość zwrotu zakupionego towaru?
Gwarantujemy możliwość zwrotu zakupionego towaru w terminie 30 dni od dnia założenia zamówienia, tylko w przypadku zwrotu całości towaru w nienaruszonym stanie.
- 5Czy istnieje możliwość wysyłki na inny adres?
Tak. Prosimy jednak o przesłanie takiej informacji na adres biuro@statiwall.pl lub wpisania od razu w formularzu zamówienia .
- 6Co mogę zrobić, jeśli przesłyka jest uszkodzona?
Jeżeli opakowanie dostarczonej przesyłki sugeruje uszkodzenie towaru należy sporządzić w obecności kuriera protokół szkody wraz ze zdjęciami uszkodzenia. Poinformować nas o tym mailowo i telefonicznie . W przypadku paczek obowiązuje prawo przewozowe a nie pocztowe i odbiorca przesyłki w momencie odebrania przesyłki staje się jej właścicielem. Jeżeli my jako nadawca mamy zająć się reklamacją to odbiorca powinien wystawić nam pełnomocnictwo w którym oświadcza że zrzeka się roszczeń z tytułu reklamacji do przesyłki nr… na rzecz nadawcy. Wszystkie potrzebne dane jesteśmy w stanie przesłać na maila.
- 7Jak można otrzymać dostęp do materiałów technicznych?
Prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.